Choose language:
Pratite nas:
back

ZAPOŠLJAVANJE: Otvoreno radno mjesto Voditelja ureda/Office Manager (M/Ž)

23.11.2018

INFIGO IS trenutno ima otvoreno radno mjesto za Voditelja ureda/Office Managera. Ukoliko se prepoznajete u navedenom opisu radnog mjesta i željni ste novih izazova, slobodno nas kontaktirajte na email adresu posao@infigo.hr.


Radno mjesto Voditelja ureda/Office Manager (M/Ž)

 

INFIGO IS osnovan je 2005. godine. Prvotno je društvo bilo specijalizirano u pružanju konzultantskih usluga iz područja informacijske sigurnosti i provjera sigurnosti. Tijekom godina društvo je obogatilo svoj portfelj nudeći pažljivo odabrane produkte te vlastito proizvedena rješenja iz područja informacijske sigurnosti. Posljednjih godina, analiza velikih količina podataka još je jedno područje djelovanja u koje društvo investira i isporučuje brojne uspješne projekte. Sa svojim proizvodima i uslugama, INFIGO IS pomaže brojnim klijentima: njih preko 100 u 15 zemalja u CEE regiji i Bliskom istoku. S ciljem održivosti poslovanja i rasta, INFIGO je postao većinski vlasnik tvrtke Neseco iz Bosne i Hercegovine, koja se bavi sigurnošću mreža te otvorio urede u Makedoniji i Albaniji.

ŽELIŠ LI SE PRIDRUŽITI NAŠEM TIMU?

Tražimo: Voditelja ureda (M/F)

Mjesto rada: Zagreb

Ukoliko se želiš pridružiti našem timu i smatraš da si osoba za posao, pošalji svoju prijavu na: posao@infigo.hr.

OPIS POSLA

  • podrška računovodstvu
    • evidentiranje i priprema računovodstvenih isprava: URA/IRA/Putni nalozi/loko vožnje itd.
    • izvršavanje plaćanja (tuzemni i inozemni nalozi,
    • glavni kontakt sa strane poslodavca za računovodstvena pitanja što uključuje osnovno knjiženje (unos) URA/IRA/izvoda/PN-nova/LV u sustav, pregled otvorenih potraživanja i suradnja sa računovodstvenim servisom,
    • likvidacija računa itd.
  • nabava
    • provođenje aktivnosti nabave (definiranje potreba, kreiranje dokumentacije: otpremnica, dostavnica, narudžbenica, izvršavanje svih zadataka do zatvaranja pojedinog nabavnog procesa)
    • briga o uredu.
  • podrška prodaji i poslovnim odjelima
    • pomoć pri kreiranju ponuda za natječaje javne nabave,
    • rad sa internim CRM sustavom i administriranje baze,
    • arhiviranje dokumentacije, priprema i evidencija pošiljki,
    • vođenje raznih evidencija i izrada izvještaja i/ili prezentacija za Upravu,
    • kreiranje Odluka Uprave, Izjava Društva i sl. dokumenata,
    • organizacija putovanja, sastanaka i prijem stranaka,
    • pomoć pri organizaciji različitih događanja,
    • pomaganje Voditeljima timova u obavljanju svakodnevnih zadataka.

UVJETI

  • minimalno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima (poželjno u IT sektoru),
  • odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu,
  • odlično poznavanje MS office paketa,
  • poznavanje osnova računovodstva i knjiženja,
  • preciznost i odlično snalaženje u radu sa zadanim vremenskim okvirima,
  • multitasking,
  • izražene komunikacijske i organizacijske vještine,
  • proaktivnost, samoinicijativnost te spremnost na samostalan i timski rad.

POŽELJNE VJEŠTINE

  • vozačka dozvola (B),
  • pouzdanost i diskrecija,
  • prilagodljivost,
  • komunikativnost, pregovaračke vještine i vještine izgradnje odnosa,
  • organiziranost,
  • vještine rješavanja problema,
  • inicijativa,
  • vodstvo,
  • pozornost na detalje.

ŠTO NUDIMO

  • fleksibilno radno vrijeme i ugodnu atmosferu,
  • kompetitivna primanja (dodatno: bonusi, sistematski pregled, teretana i sl.),
  • dinamičan rad u timu IT stručnjaka,
  • mogućnost napredovanja,
  • mogućnost stručnog usavršavanja,
  • ugovor na neodređeno,
  • dostupna besplatna kava, voda, sokovi i čaj,
  • PS4, društvene igre i roštilji/tulumi na našoj velikoj terasi.